tisdag 30 mars 2010

Regn.

Det är en regngrå tisdag i Westport och jag sitter och äter scrambled eggs till lunch samtidigt som jag håller hunden sällskap. Har hunnit med lite jobb och lite skola så nu ska jag tillbaka till skolan igen för mötet jag missade i fredags och sedan är det dags för jobb igen. Dock känns jobbet inte alls jobbigt nuförtiden. Ska hämta upp lillgrabben i skolan och fara och äta glass, sedan hämta upp mellankillen och så ska vi hem och laga middag typ.

Den judiska högtiden (?) passover började igår så både igår och idag är alla mina vänner på passover-middagar då deras värdfamiljen är judiska. Dessutom får man inte äta spannmål så jag lär ju ha svårt att få med mig någon på lunch denna vecka. På söndag är det dock påskmiddag hos mig så då får alla ge upp sina spannmålslöften och äta svensk påskmat med mig :) Nu är det dags för möte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar