tisdag 9 mars 2010

Rollercoaster.

Dagen var en sjujävla bergochdalbana. Började dagen med ett humör som inte var att leka med. Ville bara dra täcket över huvudet och ligga ihopkurad till en boll resten av dagen. Lyckligtvis nog tog jag faktiskt tag i mig själv (efter mkt om och men) och gjorde planer för dagen. Jag lovar er att jag snart snart snart ska förklara vart alla mina humörsvängningar kommer från, jag måste bara vänta några dagar så att jag kan ge er ett slutgiltigt svar.

Köpte ett 1000-bitarspuzzel och hamnade sedan i Malins vardagsrum vid 10.00. Jag var ledsen och Malin var inte på superbra humör så vi bestämde oss för att totalt strunta i vad kalorier är och börja dagen med glass till frukost. Mötte upp Harpa för lite snabb shopping innan Malin började jobba och sedan åkte jag och Harpa för att köpa med oss lunch och sätta oss på stranden. Så sjukt sjukt mysigt! Det var 60 F varmt vilket är 15-16 C, solen sken, himlen var blå och något mer kan man tusan inte begära av moder jord.

Började jobba vid 15.00 så körde lillkillen till en vän och åkte med äldsta värdgrabben till The Battingcage (baseball) innan vi hämtade uppmellankillen hos en playdate. Sedan blev det tacosmiddag och en kvarts bokläsning innan klockan var 20.00 och jag slutade. Satt dock kvar med lillkillen i sängen i tjugo minuter och myste och skrattade. Åkte sedan iväg till Malin för att ta tag i bokandet av våran resa. Nu har vi bestämt oss för ett hotell så förhoppningsvis bokar vi det imorgon. ÅH! Annars såg vi mest The Big Bang Theory, åt oacceptabelt mycket glass (igen) och skrattade åt diverse youtube-klipp. Sedan hann vi även dra in helium i lungorna och skratta tills vi nästan låg på golvet. Jag och Malin är hemskt sugna på att köpa en heliumflaska någon dag framöver! Haha. Kom hem strax efter tolv och nu är klockan strax efter ett så jag borde utan tveka ha lagt mig för länge sedan. Godnatt (eller godmorgon) ..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar