torsdag 4 mars 2010

Om dyra kavajer och lyckokänslor.

Vad gör man när man har en halvtimme över innan man ska hämta upp en vän på väg till ett café? Man åker till Marshalls såklart. Idag inhandlades en kavaj från Calvin Klein med ett orginalpris på 229$ (dvs 1603 kr). Så mycket betalade såklart inte jag, och det är vid sådana tillfällen man älskar Marshalls. Tänkte även köpa mer träningskläder men insåg snabbt att jag ändå alltid ser ut som satan själv på gymmet så lite dyrare och nyare träningskläder skulle ändå inte kunna väga upp. Imorgon är det dags för Z-U-M-B-A och jag längtar nästan till och med. Har dock en känsla av att det kommer att vara fullknökat med folk att att mina ben inte kommer att vilja samarbeta, men så kan det gå. Nu ska jag gå och lägga mig så att det snart blir morgon. Torsdag 4:e Mars 2010 kommer att bli en fin dag, det känner jag på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar