måndag 6 september 2010

Fire Island.

Blev väckt klockan 9.00 i lördags av mina värdbarn som informerade mig att vi skulle iväg till Fire Island. Snabb packning och sedan bar det iväg. Därför hann jag inte ens uppdatera och säga att jag skulle bli frånvarande från bloggen ett tag, men från vad jag förstår så verkar alla ha överlevt ändå. Hm.

I princip inga bilder alls togs då jag mest spenderade helgen med att läsa, äta, sova (12 timmar, skönt som stryk), fiska, spela spel med barnen, äta lite mer, titta på frågesportprogram på tv, lyssa på glee soundtrack varje vaken sekund och sitta en stund på en alldeles för blåsig strand. Helgen var allt som allt himla fin men kunde inte sluta att längta till nästa helg då jag och finaste brudarna ska dit och koppla bort allt vad jobb heter. Underbart, ska det bli. Imorgon har jag (ta i trä) troligtvis världens bästa arbetsdag, så nu ska jag lägga mig så att jag är pigg på allt roligt jag tänkte hinna med utanför jobbet också. Positivisteten sprudlar som aldrig förr. Eller något liknande. Förutom att jag är skitig i håret samt måste ta tag i mitt nya liv imorgon så är allt ungefär kanonbra just nu. Fyra och en halv av fem toasters (Y). Benjamin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar