onsdag 29 september 2010

Tisdagsbio och för mycket cola light!

Igår var det tisdag. Super Value Tuesday at Bow-Tie Cinemas, för att vara exakt. Vi bestämde oss för att gå och se filmen You Again, vilket var ett himla dåligt beslut. Filmen var kanske något av det sämsta som skapats (obs, överdrift. bland annat korpen flyger och ensam hemma 4 slår ju faktiskt det mesta). Det var i alla fall 1 timme och 45 minuter av mitt liv som jag aldrig kommer att få igen. Tur dock att det bara var fem stycken (inklusive mig, Malin och Harpa) i biosalongen så vi gjorde tiden så underhållande vi kunde. Och efter bion fick vi vad som skulle kunnat ha varit en sockershock men troligtvis var en koffeinshock så vi gick började att ta oerhört charmanta bilder i biosalongen samt badrummet.

1. Någon som sett Dirty Dancing? Vi gjorde himla glamorösa Dirty Dancing lyft och ni ser ju på bilden att jag är minst lika buff som Patrick Swayze var på den tiden!
2.Malin ville prova att spela rollen som Baby. Men nä, please put Baby in the corner..
3. "Ett tema - en pose - utan att tänka". Gravid skrek jag ut och mitt i allt såg vi pinsamt gravida ut. Vi skyller på popcornen, som alltid.
4. "DATE NIGHT!", skriker någon, och detta blev resultatet. Jag poserade som Tina Fey när hon precis gått in i glasdörren på restaurangen, Harpa imiterar framsidan på filmen och Malin ringer ett skräckslaget samtal från en telefonautomat som luktar urin. Och folk säger att vi har sett den filmen för många gånger ... pfffth!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar