onsdag 15 september 2010

Rehab och sömn.

Bara för att Glee-versionen av låten Rehab var en av Fire Island-helgens mest spelade låtar (ja, vi förstår ironin med alkohol och rehab i samma film!) så måste jag tillägna en liten 28 sekundersfilm till den låten. Tyvärr har jag varken kunskap eller taktkänsla nog att göra låten/filmen rättvisa, men vad gör det ens.



Sitter här och äter glass och tittar på Yankees-matchen. Dom vinner just nu med 3-2 (ta i trä) och det är i the bottom of the seventh inning. Snart börjar the play-off's vilket är så sjukt kul att titta på. Satt som klistrad förra året när Yankees tills slut vann hela skiten. Hade det funnits en Gilla-knapp som på Facebook hade jag tryckt på den! Dock orkar inte min hjärna vara uppe många minuter till så får nog se vem som vann på ESPN om några timmar när jag vaknar. Nu : några sidor ur The Story Of Love innan jag släcker lampan och förbereder mig för en förhoppningsvis bra torsdag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar