onsdag 1 september 2010

Skolstart!

Kom hem igår efter en intressant bioupplevelse (filmen stängdes av tre ggr, haha) och hittade en check i min trappa. Min lön för veckan. På kuvertet stod det att vissa år höjer Au Pair-organisationen lönen, men inte alltid. I år hade dom inte gjort det. Sedan stod det "But, however, we decided to raise your salery anyway because you're terrific and deserves it". Världens bästa värdfamilj, indeed! Ungarna började skolan idag så nu är jag ledig på dagarna. Himmel! Nu är jag hiskeligt sen (som vanligt) och måste börja bege mig till gymmet för att göra bort dagens zumba-pass. Sedan : gymmet!

Medan jag är iväg och försöker dansa till rörelser jag aldrig kommer att lära mig så kan ju ni kolla på bilder från Glee. Jag är en nörd, jag vet, men det är så himla bra. Åh!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar