lördag 18 september 2010

Torsdag, fredag, lördag ..

Har inte uppdaterat sedan i onsdags. Kasst jobbat, indeed. Vi kör helt enkelt en snabb sammanfattning som man absolut inte ska läsa om man inte gillar oviktig information :

Torsdagen var det jobb, zumba, lunch på en mexikansk restaurang, mer jobb och slutligen avslutades kvällen hos Didde (en dansk tjej) med sju tjejer. Vi 'tittade' på skräckfilm men pratade mest strunt och höll på med andra saker. Trevligt hur som haver.

Fredagen var fin med en sjukt rolig zumba, kvalitetstid med Harpa, bra jobb och slutligen party party party. Malin och Harpa kom förbi när jag slutade och vi spenderade tid med att dricka och göra oss i ordning. Vad vi spenderade mest tid åt kan ni få lista ut själva. Med håret i en hästsvans (det var allt som hanns med) så blev vi upphämtade at Meagan (från Sydafrika) och Lisa (från Tyskland). För första gången så skippade vi NYC och gick ut i Norwalk. Åkte till The Loft och mötte upp Didde (dansk), Julia (svensk), Lisbeth (norsk) & Nicoline (dansk) för att dansa till fötterna gjorde ont. Kan ju meddela att det inte var särskilt länge, då Jenny Maria Stare för första gången hade på sig högklackat en hel kväll. Gick dock faktiskt över förväntan och stod fortfarande på benen vid tvåtiden. Åkte hem och åt quesadillas till nattmatt och sedan somnade jag och Harpa gott i min 90cm säng.

Nu är det lördag och mitt huvud har väl haft bättre dagar. Vaknade upp kring halv tolv, blev upphämtade av Malin som bestämt tyckte att brunch på McDonald's var det som krävdes av denna morgon. Så blev det och efter det kände man sig lite mer som en människa. Lite dator och en halvlång promenad sitter jag nu här och inväntar jobbkvällen.

Jag ber om ursäkt att detta blev ett bildlöst inlägg, men jag har haft lite elektroniska problem på senaste tiden. Nu funkar i alla fall min back-up kamera som dock är så dålig att det gör mig arg bara att titta på den. Om jag vinner på lotto kanske jag köper mig en ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar