tisdag 14 september 2010

This is how we do it.

Igår ringde mitt yngsta värdbarn mig när jag var på hockeyträning med mellankillen. "Hi Jenny .. I just really wanted to call you and tell you that I got the book we were talking about yesterday. You know 'Bats at the Library'? So .. yeah, I just really wanted you to know that. Goodnight". Ahw, min lilla sjuåring är så himla fin ibland. Väldigt hyperaktiv och ofta huvudvärksframkallande, men väldigt väldigt söt när han vill.




Annars så sitter jag mest och har en enorm huvudvärk för alla beslut jag måste ta gällande resor. Jag vill vill vill så mycket men är rädd att pengarna inte räcker till. Jag har ju lite kvar på kortet som jag skulle spara till jag kommer hem, men det känns väldigt smidigt att använda dom. Men kan man verkligen leva så pass mycket i nuet att man inte har någon koll alls på framtiden? Nåväl, Bahamas är i alla fall bokat !!! Och Schweiz är också klappat och klart. Kul kul kul! Är väldigt sugen på Dominikanska Republiken i November med finaste Harpa, men sedan är ju även Hawaii i Februari och Californien&Arizona&Nevada i Maj på tapen. Så om jag säger såhär .. alla som känner att dom har alldeles för mycket pengar över kan skicka dom över Atlanten till mig. Lovar att ta väl hand om dom! Åh, jag måste börja leva i verkligheten snart. Men inte riktigt ännu. Som mina värdbarn alltid säger ".. just a sec!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar