måndag 13 september 2010

Sista gången på Fire Island.

Är nu hemkommen efter en legendarisk helg på Fire Island. Vi har bland annat hunnit med att festa med Kate Hudsons trädgårdsmästare, äta lunch på taket och nakenbada mitt i natten. Det togs inte särskilt mycket bilder, men material för en film ska vi nog allt kunna skrapa ihop! Så när jag sovit ikapp och nyktrat till (gissar väl onsdag eller torsdag ungefär, haha)så kommer det mest troligt en väldigt ocharmant film innehållande det ena och det andra. Vi hade fyra nyckelord för helgen : Dricka, Äta, Dansa & Skratta. Satan vad vi dansat allså! Nu ska jag fortsätta att titta på resor till hemlig destination och sedan försöka ta mig i säng. Hoppas eran helg var fin!

Mitt resesällskap och mina två bästa vänner, Malin & Harpa. Tack för en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar