söndag 10 oktober 2010

"Check, check! Check for fruits, check for vegetables. Go on .."

Söndagssolen väckte mig som ett slag i ansiktet. 07.55! Feber, huvudvärk och magont. Låg kvar i sängen timme efter timme och sov stundtals men mest jämrade jag mig bara över smärta och obehagskänslor. Mådde aningens bättre, gick upp, åt en smörgås och var nöjd över att febern var borta iaf när jag kände värmen stiga igen. Pip pip pip, termometern visade på feber. Tabletter och sängen hela eftermiddagen tills jag till slut tog mig upp och har suttit här sedan dess. Är rastlös men kan inte komma mig för att faktiskt ta tag i något. Som tur är så har man ju sådan himla tur att Föräldrafällan visas 3 ggr i rad på ABC Family, så min kväll är räddad .. hm.

Bästa värdfamiljen har gett mig ledigt hela dagen imorgon för att krya på mig, så jag hoppas att det är exakt det jag kommer att göra. Finns inga ord hur less jag är på den här skiten nu. Nu ska jag fortsätta att läsa "333 ways to get kicked out of WalMart"-listan innan jag beger mig mot sängen. Det är en himla intressant lista som ska genomföras så snart jag faktiskt kan stå på benen utan att bli snurrig.

32. Test the fishing rods and see what you can "catch" from the other aisles
116. Look at old people with wide eyes saying, "I see dead people!"
139. Start hitting on the mannequins.
140. Super-glue a quarter to the floor and count how many people try to pick it up.
153. Make sure somebody's in the same aisle, then run screaming into a wall. Fall down and say "AHHH! The pain, the horrible, terrible pain!" Until someone asks if you're alright. When they do, get up and say, "Yes, I'm fine, why?" And then walk away calmly like nothing happened.
173. Stare at a blank T.V, for an hour and when somebody asks what your doing, answer, "Shh, this is my favorite show!"

Bara några av sakerna som ska testas. Sedan måste vi ju även hinna med att prova på "50 funny things to do in the McDonalds Drive Thru". Haha, åh. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Hörru! Uppdatera bloggen. Vill ju veta att du lever. Puss

    SvaraRadera