torsdag 14 oktober 2010

Seven days.

Livstecken!

Idag är det onsdag vilket betyder en vecka sedan jag blev sjuk. Jag bestämde helt mig helt enkelt för att friskförklara mig själv! Kan säga som så att annars hade jag nog Blivit sjuk på andra sätt, till exempel i form av liggsår, blivit mentalt störd eller dött av brist på protein (enligt värdmor ska man äta toast när man har ont i magen. lagomt kul efter en vecka .. ). Visst, jag kanske inte är 100% tillbaka men lite magont hit och dit, vad tusan gör det? Det går över med tiden (hoppas vi) och nu är jag bara i extas över att äntligen få umgås med folk igen. Det lustiga är att jag under denna sjukdomsperiod inte har sett En av alla filmerna jag hyrt, läst en en sida ur en bok eller ens påbörjat min 10sidiga läxa till nästa helg .. Jag har i princip legat i sängen och sovit/jämrat mig eller suttit i min fåtölj framför facebook. Givande vecka, indeed.

Denna morgon trakasserade jag Kajsa över telefon tills hon svarade och vi begav oss ut med våra kameror (okej, hennes kamera och min värdmors kamera, jag har ju lyckats slarva bort min) och skulle fota hösten. Vi träffade på en svensk kvinna (sker obehagligt ofta nuförtiden), kastade löv omkring oss och hamnade till slut på en lunchbuffé där vi åt som tusan. "Nej Jenny, jag vill inte ha det här brödet .. det är ju buffé, och bröd blir man alldeles för mätt av". Hahaha, åh, love it! Stal tre bilder från Kajsas blogg då jag inte har hunnit få in mina i datorn. Jättefin dag med strålande väder, high five för denna Onsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar