onsdag 20 oktober 2010

Tisdag.

Mitt i allt var det tisdag - igen. Galet vad tiden flyger fram. Jobbade på morgonen, som vanligt, och efter en lam zumba tog jag och Kajsa en liten road trip till Wilton för att äta lunch med Harpa. Vi började med att skämma ut oss så mycket att vi ville gå under jorden, men till slut så beställde vi i alla fall världens godaste hamburgare och satt och hade det mysigt tills vi var tvungna att bege oss hemåt för mer jobb. 1½ timmes promenad under lacrosseträningen, sedan middag och köra iväg tioåringen till en carpool. Ensam i huset en timme så jag satt vid datorn innan jag åkte och hämtade tioåringen från träningen. Himla bra jobbdag, indeed!

Och tisdagkväll vet vi ju alla vad det innebär. Super Value Tuesday at the Bow Tie Cinemas! Wiho, bio. Då vi sett de flesta filmer som går på bio just nu så bestämde vi oss för att ge Jackass 3D en chans. Jag gick in med inställningen att inte gilla den, men den var faktiskt himla rolig. Vissa grejer var ju såklart bara vidriga och sjuka, men vissa scener skrattade vi sjukt mycket åt. Men ja .. once again hann vi skämma ut oss !!!

Killen i kassan sa "that would be the first door on your right". Så när vi ska gå in i biosalongen så tyckte jag att jag inte såg 21.20 på den högra dörren så vi antog att han sagt fel och menade den vänstra. Vi går in och filmen har redan börjat. Så himla konstigt, så sena var vi ju inte, tänkte vi. Vi sätter oss ner och börjar äta våra popcorn och folk kollar lite konstigt på oss, och vi förstår verkligen ingenting av filmen (det var dock Jackass). Efter tre minuter kommer killen som jobbar där in och säger "eeh .. tjejer, det här är slutet på filmen .. eran visning är i biosalongen mitt emot". Folk börjar fnissa så vi började skratta och när vi lämnade biosalongen skrattade ALLA åt oss. "yeah , this is the end of the movie, höhö" hördes från lite olika håll. Haha! Nåväl, så tokigt det kan bli ibland ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar