söndag 3 oktober 2010

Party.

Igår sa jag och Harpa åt Malin att klä upp sig, för vi skulle ut på födelsedagsmiddag. Middagen var ju dock bara en liten försmak på vad kvällen hade att erbjuda, men det sa vi ju såklart inte till Malin. 'Klä upp sig' är dock tydligen ett ganska vagt uttryck. "Jag har ju i alla fall på mig jeans", säger hon när kliver in i bilen och vi ser att hon har på sig en sporttop och ett linne. Hahaha, all kärlek till Malin! Nåväl, ögonbindel på, lagomt kass musik i högtalarna och så bar det av mot Fairfield och en av våra favoritrestauranger : China Star. Jätteskabbigt ställe där det aldrig någonsin varit någon annan än oss som ätit när vi varit där, men det är vårat ställe! Vi åkte hem till Malin, tvingade på henne en klänning och sedan in i bilen med ögonbindel igen.

Vi tog henne, efter några omvägar, till Meagans hus där de andra tjejerna väntade. Väldigt överraskad blev hon och vi startade kvällen hårt med en tequilashot och M&M's. Det öppnades presenter, dracks drinkar och lyssnades på musik innan tiden flög iväg och taxin väntade utanför. Vi begav oss till The Loft där vi fortsatte kvällen :)



Meagans källare som vi dekorerat så fint.


Didde, jag och Malin på The Loft.


Jag, Nicolines mun, Malin, Harpa och Meagan.

Nicoline och Malin. Och ja, Malin hade på sig födelsedagstiaran hela kvällen! Haha.

Vi körde tydligen på ett gruppfoto också. Harpa, Jag, Meagan, Didde, Nicoline och Malin. Julia gömde sig någon annanstans, men hon var också där. Sedan insåg vi ju att Didde fyller 21 nästa vecka och ska ha födelsedagsparty. Och det är ju i Sucktober .. Dessutom åker hon hem två veckor senare så det blir väl lite av ett födelsedags/hejdå-party. Jag hatar hälsosamma pakter! Uh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar