lördag 16 oktober 2010

Rubrik?

Trots jobb blev fredagskvällen toppen. Så fort ungarna somnat kom Kajsa förbi och vi låg i soffan timme efter timme och pratade, åt godis och tittade lite på film. Och planerade helgen, såklart. Världens bästa värdfamilj ändrade planerna för imorgon och numera är jag ledig hela helgen från och med 11.00 imorgon. Whoppah! Först ut då orden "thank you for taking such great care of us" kommer ut barnens munnar (det betyder att jag slutar) är IKEA! Köttbullar, gå vilse i gångarna och köpa hem massa svenskt godis. Jag, Malin och Kajsa är det som åker, så helsvenskt blir det. Kanske ska klä mig i färgerna gult och blått, bara för att bygga på känslan lite extra. Återstår att se. Nu är klockan dock halv två på natten och ifall jag ska orka dansa hela natten imorgon är det nog sängen som gäller nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar