torsdag 14 oktober 2010

Torsdag.

Har suttit och tittat på skolor .. Framtiden, usch, vad nära det känns. Fast nä, ändå inte. Det är så himla mycket som ska hinna upplevas innan jag sätter mig i en skolbänk igen. Många länder att besöka, många maträtter att smaka, många människor att träffa och mycket mycket mycket saker att prova på.

Denna bilden är tagen första gången jag var i NYC. Bästa bästa Manhattan, som jag kommer att sakna det när jag om 214 dagar när jag sätter mig på en plan västerut för att uppleva allt västkusten kan erbjuda, och när ett antal veckor senare sätter mig på ett plan igen för att åka till Sverige. 214 dagar? Det är ju jättesnart. Nu är det jag som lämnar datorn för att åka iväg på äventyr. Kanske dags att prova på att bli utkastad från Walmart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar