torsdag 19 november 2009

Detaljer.

Idag när jag gick i min egen värld och testade alldeles för dyra skor på affärer så ringde min mobiltelefon. Det var från Tyra Banks Show. Häromveckan ansökte jag om biljetter till att vara i publiken till Tyra Banks Show .... trodde jag. "So, you are a new mom?" sa kvinnan i telefonen. "Come again?", sa jag. "Yeah, this weeks show is about new mothers and you applied to be in the show" säger hon då. Efter lite förklarande att jag faktiskt inte ville vara med i showen utan låångt uppe på läktaren så förstod hon mig, bad mig att ansöka om publikbiljetter och vi la på. När jag tryckt på den röda knappen kände jag mig aningens deprimerad. Jag hade just missat chansen att vara MED i Tyra Banks Show. Det enda som fattades var lite oskyddat sex och nio månaders graviditet. Ibland snubblar man på mållinjen alltså ..


2 kommentarer: