onsdag 18 november 2009

The playbook.

Har precis jobbat en och en halv timme och nu är jag ledig fram till kl 13 (eller 1PM, som det nu då heter). De lediga timmarna ska spenderas på gymmet och sedan på världens bästa lunchställe med Siri och efter det kanske en bok. Mellankillen var ett litet monster denna morgon men nu är dom på skolan och jag hoppas att de kommer hem på bättre humör. Själv är jag på bra humör då det faktiskt redan är onsdag. Onsdag betyder Las Vetas/Archie's-kväll och redan imorgon är det dags för en ny Grey's Antomy-kväll med fina brudar. Dessutom så är det svårt att inte vara på bra humör när man har det nyaste avsnittet av How I Met Your Mother i bakhuvudet. Se avsnittet här och bli på bra humör ni med.

Här nedan ser ni även ett av de x antal skorna jag köpt sedan jag kom till USA. Jag tycker att de är fina som stryk men galet opraktiska för en brud som inte kan använda högklackat. Men på något sätt trivs dom i mitt rum ändå, dom där rackarna ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar