tisdag 24 november 2009

Om att skjuta upp saker.

Att leva efter Mark Twains måtto "Varför skjuta upp saker till imorgon som lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon?" fungerar bra ett tag men mitt i allt så visar det sig att man inte ens kan skjuta upp det till imorgon för att det måste vara klart idag. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och på några timmar kommer ungarnas farmor och farfar hit från Sverige. Effektivitet har ju aldrig varit min starka sida men nu ska jag försöka städa och tvätta för att sedan belöna mig med att se det nyaste avsnittet av How I Met Your Mother. Belöningar funkar alltid, även för nittonåringar ..

Annars så använder jag kameran pinsamt lite nuförtiden men på Thanksgiving, som är på torsdag, ska jag ta mig tusan ta några nya bilder. Här har ni en gammal bild på mina underbara ungar och Charlotte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar