söndag 29 november 2009

En sådan där bra söndag.

Klockan är 12.45 och det har redan hunnits med Zumba (gym) och Caesarsallad med Cecilia och Nina. Och alltså ni kan inte förstå vädret här just nu. Solen skiner, man har inte på sig mer än en tunn kofta (och jag är ju från norrland så jag går i t-shirt, hm) och himlen är alldeles blå. När man sedan inser att idag är första advent blir ju allt lite konstigt. Solen gör mig i alla fall alldeles glad och idag ska jag dessutom gå på Sounds Tigers hockeymatch. Sound Tigers spelar i AHL vilket är ligan under NHL, så idag har äldsta killen födelsedagskalas så jag, värdföräldrarna, killarna och tio kompisar ska iväg och se hockey. Jag har länge velat gå och att få biljetten betald samtidigt som man får pengar för att vara där är ju nästan absurt. Men det är väl bara att tacka och ta emot antar jag. Nu : dags för 'jobb'!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbart fin bild! :)

    ElinVii

    SvaraRadera
  2. Tack kära du. Den är dock några några veckor gammal. Älskar det röda trädet! Synd att det inte är vårat hus och vårat träd bara ..

    SvaraRadera