måndag 23 november 2009

Nattbabbel.

Nu är klockan strax efter tolv på söndagsnatten och jag sitter i Cecilias säng. Helgen var underbar men avslutades tråkigt nog med ett besök på akuten för Cecilias del. Andningssvårigheter var problemet och dom vet ännu inte vad felet är så därför sover jag i Cecilias säng inatt för att se till att hon inte dör i sömnen eller något sådant dära hemskt.

Annars var vi på bio två ggr idag. Det är första gången jag gör det. Filmerna som sågs var New Moon och The Blind Side. Underbart bra båda två. Nu ska jag dock hoppa in i duschen och sedan ska vi sova.

2 kommentarer:

  1. New Moon <3<3<3<3<33333 Jakob<33333

    SvaraRadera
  2. Jag veeeeet <3<3<3 Julia, det är tur att du överanvänder hjärtarna (?) så att folk förstår att du är ironisk. Eller .. är du? Mycket kan ändras på tre månader. Har någon gått och blivit kär i en varulv medan jag bott i USA? Jag tror att ni skulle bli ett fint par. Du minns väl hur bra ni passade ihop på kontaktannonsen??

    SvaraRadera