tisdag 17 november 2009

Sannas vecka.

Onsdagen, torsdagen och fredagen höll vi oss borta från New York men pengar spenderades ändå ska ni veta. Onsdagen och fredagen befann vi oss i Trumbull Mall och jag och Sanna har nog inte särskilt bra inflytande på varandra då både för små skor och halvt meningslösa cd-skivor inhandlades. Torsdagen spenderades på Zumba-lektion på gymmet. Roligaste zumban någonsin, som avslutades med tre Michael Jackson låtar med tillhörande moves. Dessutom kom Karen, zumbainstruktören, fram till mig efteråt och sa "tack för att du ler". Med den kommentaren i bakhuvet duschades det och sedan var det dags för berömda caesar-salladen på Panera Bread. Onsdag kväll gick vi ut och käkade middag med några vänner och fredagskvällen spenderades på bio med Cissi och Nina. The Men Who Stare At Goats var vad som sågs, men varken jag eller Sanna kan väl riktigt bedöma filmen med tanke på att vi sov genom halva. Efter fem intensiva dagar tog kropparna ut sin rätt och valde att sova. Svindyr sömn, men det var det värt. Poff så hade fem dagar gått och vi somnade bra trots en powernap på kvällskvisten.

Här kommer några slumpvis utvalda bilder från de tre dagarna. Ps : Observera min oplanerade bloggpose på bild nr 4. På samma bild ser ni även mina nya, lite för små, skor. Närbild kanske kommer senare. Nu är det dags för How I Met Your Mother!









2 kommentarer:

  1. Köpte du klänningen? Verkligen fin..

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde ju inte dit. Ska dock till gallerian nu på lördag igen så finns den kvar så kanske det blir att inhandla den. Den är ju faktiskt himla fin ..

    SvaraRadera