söndag 29 november 2009

Födelsedagskalas.

Idag hade äldsta värdkillen som sagt sitt födelsedagskalas. Låt mig bara säga såhär ; födelsedagskalas i Sverige och i en av Amerikas rikaste städer är inte direkt samma sak. Här snackar vi front row seats på hockeymatcher, svindyra presenter och goodiebags till gästerna när dom åker hem. Jag hade dock en jättekul dag och för mig får killarna gärna fylla år flera gånger per år om det är så här roligt varje gång. Sounds Tigers vann dessutom efter förlängning och straffar så alla var glada och nöjda. Jag fångade även en Sounds Tigers t-shirt som kastades ut i publiken. Den gav jag dock till en av värdkillens kompisar och efter kalaset kom värdkillen fram till mig och sa "tack för att du fångade tröjan åt min kompis, jag tror att han blev jätteglad". Ibland funderar jag på hur jag någonsin ska kunna lämna grabbarna ..












2 kommentarer:

  1. å! Oreos på tårtan, mums!

    SvaraRadera
  2. Jo, det var gott ska du veta. Oreo's äts mest hela tiden här borta verkar det som ..

    SvaraRadera