fredag 20 november 2009

Varför? Därför!

Jag är en nörd. Jag hatar att plugga och allmänt göra saker som jag är tvingad till. Men ibland får jag lustiga ideér som jag utan någon riktig mening alls vill genomföra. Just nu har jag fått för mig att lära mig alla Amerikanska presidenterna. Det är så himla mycket att göra här borta, så jag tänkte att om jag tar det lugnt och bara lär mig en om dagen så är jag ju klar där kring nyår. Perfekt! Idag har jag lärt mig James Madison, Amerikas fjärde president.


2 kommentarer:

  1. Sanna Bergman gillar detta. Jättejättemycket. Puss!

    SvaraRadera
  2. Jenny! vi får ta tag i allt detta när du kommer hem till pite! :D då ska du få veta allt och då LOVAR jag dig att jag har sett alla avsnitt av både GA och PP!! så vi kan disskutera en massa OCH spela GA spelet! :D

    Puss på dig du underbara människa! <3

    SvaraRadera