fredag 27 november 2009

Thanksgiving i bilder.

Idag var det sådära varmt och skönt att man kunde sitta ute i t-shirt utan att frysa (i alla fall ett tag). När man sedan tänker på att det är 26:e november så blir man så tacksam över vädret. Och tacksam är ju precis vad man ska vara idag. Det blev väldigt lite vettiga bilder tagna under Thanksgiving både för att stället vi åt på var så himla flott och för att folk helt enkelt inte riktigt vill vara med på bild.


Det här är Sarah, min värdmammas treåriga halvlillasyster. Henne spenderade jag mestadelen av min Thanksgiving med.


Hon är mycket troligt den sötaste ungen någonsin.

Mina värdbarns farmor. Trevlig som tusan.

Värdmammans pappa. Insåg just att jag inte inte vet namnet på karl då jag oftast benämner honom som 'värdmammans pappa'.


Trappmys.

Äldsta värdkillen och farmor.

Min 'obligatoriska-saker-att-äta-på-thanksgiving'-tallrik.


Jag och Sarah. Sarah var så söt då hon hört mig prata med mina värdkillar om systemkameran. Då hon använt den för att fota och jag skulle ta tillbaka den och hon höll i den jättehårt så jag var tvungen att dra lite i den kollade hon på mig med allvarliga ögon och sa "Hm, it's not a toy!". Haha, sötis.

Jag och mellankillen. Lika charmanta som alltid, såklart. På bilden nedan ser ni farfarn som också är en himla trevlig prick. Dessutom älskar jag det faktum att jag 'jobbade' tio timmar idag. Inte alltid, men ibland måste jag nog erkänna att jag har världens bästa jobb.

1 kommentar: