tisdag 3 november 2009

Man in the mirror.

Söndagsspontanitet är ju en himla bra grej. När söndagsmiddagen stoppades av svininfluensa hos middagsvärdarna så fick jag och Cecilia ta saken i egna händer. Vi åkte iväg och åt tacos och hamnade sedan på bio. Michael Jackson - This Is It var vad som sågs, och i ärlighetens namn så var den ju faktiskt rätt genialisk.





Kommer man till en tom biosalong så måste man ju ta chansen att dansa av sig lite. För övrigt så petar jag mig inte i örat, jag bara dansar på detta sättet.


Cecilia ville också dansa, av uppenbara själ.


Efter ett tag var vi ju såklart tvungna att sätta oss ner och njuta av filmen.




Mitt i filmen var jag tvungen att gå på toa och så var ju filmen så himla bra att jag ville springa lite för att inte missa så mycket. Istället glömde jag att lyfta på fötterna och snubblade på heltäckningsmattan och föll ihop till en hög på golvet. Det var ju inte alls pinsamt ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar