tisdag 22 juni 2010

Aldersnoja.

En dag kvar av tonarslivet. Alla tontiga grejer man gjort som man alltid har kunnat skylla pa "men jag ar ju en tonaring" maste nu fa nagon annan forklaring. "Jag ar tontig", kanske? Det ar ju visserligen sant .. Men det kanns anda lite mer okej att sitta klockan tva pa natten och bygga Camp Rock-puzzel nar man ar en tonaring .. Jag har 15 timmar kvar tills det ar den 23:e juni och jag officiellt ar 20 ar, sa let's make the best of it. Fast arligt talat, jag har panik over att bli aldre. Vad hande med de sista fem aren? Poff smack boom och man ar vuxen. Fy i satan, sager jag bara ..

1 kommentar:

  1. Hej Jenny !
    Ja, tänk vad tiden går.... men jag kan ju trösta dig med att jag aldrig tänkt bli "vuxen" trots mina 51 vårar. Livet är för kort för det !Det är faktiskt himla kul att vara 51, sinnet känns ungt men kroppen och hoppen något tungt.
    Skickar bilder på valparna ikväll och på vår nya "lya" som vi flyttar till i sept.
    Vakna med ett leende som en mogen kvinna. Svensk tid är du född 6 i morgonbitti så är du vaken vid 12 i natt så kan du börja fira.
    Ring i morgon så vi får kramas per telefon.
    Jag hoppas att du blir uppvaktad av extramamma och resten av fam.
    Kram Mamma Pappa hälsar

    SvaraRadera