fredag 25 juni 2010

Ursäkt och födelsedag.

Jag förtjänar på riktigt inte att ha en blogg. Jag gör bara så himla mycket annat istället för att uppdatera. Så som idag fick vi för oss att gå på premiären av filmen Grown Ups vid midnatt. Nu är klockan halv fyra och jag ska upp på 2½ timme. Yaay!

Min födelsedag blev himla fin. Cupcakes, vänner, fotboll, glass, bowling .. Det finns bilder och jag SKA lägga upp dom, men ögonen värker och imorgon (idag) är en jobbig dag. Nio timmars jobb och fem timmars bilkörande .. nog har jag väl haft en bättre midsommar i mitt liv. Fast bilkörningen blir nog helt okej, jag åker ju faktiskt med världens bästa brudar (+ ett 24pack cola light och massa bra skivor). Ska spendera helgen på en weekend kurs i Silver Bay där jag ska gå skola. Kanske inte jätteroligt, men definitivt nödvändigt för visumet. Förhopppningsvis finns det internet där så att jag kan uppdatera lite. Annars hoppas jag att ni har en bra helg!

Så här såg det ut när jag fick ögonbindel och blev överraskad av massa brudar på Friendly's. Charmant ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar