tisdag 22 juni 2010

Present.

Utanför är det blixtar och dunder och jag sitter här och väntar på att massa fina brudar ska titta förbi och kolla på film. Jag fyller ju tydligen redan år i Sverige .. märkte jag på Facebook. Några timmar var tills det är 23:e juni här i staterna, men snart så.

I söndags fick jag en förskottspresent av Malin och Harpa. Fick en ny ring med mitt favoritcitat, då jag lyckades tappa bort den andra på väg till Dominikanska. Så himla fin är den, och till det fick jag även ett jättefint kort och en ballong-blomma som Harpa så händigt knytit ihop själv. Tack brudar!



3 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen Jenny och tack för en superbra guidning i New York! Present kommer med posten :)

    SvaraRadera
  2. åh vilken fin ring!
    jag hoppas du hade en bra födelsedag :)

    SvaraRadera