torsdag 17 juni 2010

Valpar och vampyrer och sådana dära söta saker ..

Har spenderat kvällen hos Julia med nio andra tjejer framför Twilight. Himla trevligt med lite sällskap efter att ha isolerat mig i 1½ dygn. Dagarna försvinner fort som tusan. Nu är det onsdag natt och imorgon ska jag och mina fina vänner iväg på tivoli. Först är det ju såklart jobb som gäller, men har förhoppningar om en bra dag. Dessutom fyller Charlotte (hunden) 1 år imorgon, så stämningen lär ju vara på topp. Hm, kan ju säga som så att folk i Westport tar sina husdjur på väldigt stort allvar. Egentligen skulle vi på bio imorgon, men det går ju inte för sig att lämna hunden ensam två timmar på sin födelsedag .. ja hujedamig!

Och hemma i Sverige har vi ju som sagt fått valpar! Åh, fem små söta krabater som man rymmer i handflatan. Nu är det ju inte så att jag har chansen att få ha dom i handflatan, men jag vet av erfarenhet att dom gör det. Hur gulligt är inte det, på en skala?

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade din blogg i tisdagskväll och nu är jag fast! Jag har i princip läst allt du skrivit hittills, haha. Mest för att jag avundar dig rejält och för att du skriver riktigt bra! Roligt att få se hur livet i USA kan se ut.

    Johanna (http://manori.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. Nämen , vad roligt :) Har varit lite dålig på sista tiden med att uppdatera, men ska försöka bli bättre! Svårt när man vill göra annat med tiden dock. Kram!

    SvaraRadera