måndag 7 juni 2010

Sveriges Nationaldag.

Ar nu hemkommen efter en galet fin nationaldag. Hamtade upp Malin for att aka till IKEA och ata kottbullar, potatis och brunsas. Till efterratt fick det bli en stoor kanelbulle. Vi korde omkring pa parkeringsplatsen och letade registreringsskyltar fran olika stater och kom upp i en hel del (ja, vi ar geeks). Styrde kosan mot Trumbull Mall dar vi hann skamma ut oss mer an en gang. Forrutom en troja sa hann vi aven med att kopa hiskeligt stora klubbor. Folk stirrade valdans mycket!

Vi akte hem till mig for att boka premiar-biljetter till en film (host, Eclipse, host) och akte sedan for att hamta ut dom innan vi begav oss till Harpa for BBQ-dinner. Harpas foraldrar var pa besok fran Island och aven Nina och Cecilia dok upp sa vi var ett helt gang som satt pa Harpas veranda och at alldeles for mycket gott och hade trevligt. Vid niotiden akte vissa hem och Harpas foraldrar akte till sitt hotell sa jag, Malin och Harpa fortsatte kvallen nere i kallaren med Islandskt godis, konsertletande och underhallande tv. Kom hem strax efter midnatt och har ju saklart inte tagit mig i sang annu. Kanner att jag behover lite Simon Baker (The Mentalist) for att gora denna dag fullandad. Har en rolig vecka framfor mig sa denna mandag kanns inte allt for tung att kliva upp till. Hoppas eran nationaldag var fin! (Bilderna ar stulna fran Malin).







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar