lördag 19 juni 2010

Helg!

Gardagen blev mysig. Jag, Malin och Harpa kopte med oss pizza och hade picknick utanfor biblioteket vid 21-tiden, da det fortfarande var en sisadara 25 grader. Spenderade resten av kvallen i Malins kallare dar vi gjorde diverse underhallande saker. Kom hem strax efter tre och Hapra bestamde sig for att ha en sleepover har. Alltid lika mysigt! Nu ar det lordagsmorgon, jag ska jobba nagra timmar och sedan har vi ingen aning hur resten av helgen ser ut. Kanske aventyr, kanske bio, kanske nagot annat .. den som lever far se. Ha en underbar helg allihopa!

Harpa blundar och jag ar bara allmant overexalterad over att vara pa tivoli. Fint ..

2 kommentarer:

  1. Hej! En sak som förundrat mig länge är hur du kan umgås med så många svenska kompisar? Är det bara svenskar som är au-pair i ditt område?

    Kram / Malin

    SvaraRadera
  2. Hej! Jadu, det var en bra fråga. Först och främst så finns det ju tre olika organisationer, så man har inte riktig koll på alla som bor här, det finns säkerligen ännu fler svenskar som jag inte känner till. Men i byn där jag bor är det 5 svenskar som jag umgås med. Sedan finns det ju massa massa grannbyar som har några svenskar i varje där också, så det blir ju en hel del. Dessa områden har ganska mycket pengar, vilket gör att många har au pairer, och det är vääldigt många svenskar som åker som au pairer. Har bara träffat en norska än så länge till exempel. Och nej nej, det bor absolut inte bara svenskar här. Hon på bilden, som är en av mina närmsta vänner är till exempel från Island :)

    Kram

    SvaraRadera