onsdag 2 juni 2010

Awkwardness ..

Idag blev jag utbjuden pa date. Kul kan man tycka, och det ar ju faktiskt med pa min USA-lista att ga pa en amerikansk dejt. Det ar bara tva hakar : 1. Mannen i fraga ar 35 ar. Valdigt stilig och himla trevlig, men fortfarande 35 ar. 2. Han ar mina vardbarns fotbollstranare!

Haha. Mitt vardbarn sa "Jenny, how much older then you is he?", varpa jag svarade "16 years". Da kollade han pa mig med stora ogon och sa "Wow, that's almost like your whole life ..". Nu maste jag bara hitta nagot bra satt att saga nej pa, utan att det bli pinsamt. Jag ska ju alltsa traffa denna karln flera ganger i veckan under sommaren. Tips pa hur man slingrar sig ifran dejter utan att verka otrevlig? Haha, oh well, som min vardmor skulle ha sagt : "Even though he's too old for you, you should still be flattered. He's very goodlooking". Vi kor val pa det da ..

2 kommentarer:

  1. hahaha jag tycker att du kan svara genom att citera värdbarnet.
    /Patrik

    SvaraRadera
  2. Haha jag tycker du ska köra på! Kul grej liksom!

    SvaraRadera