fredag 25 juni 2010

Silver Bay!

Två timmar och tjugo minuters sömn, sju timmars jobb och en huvudvärk av det värre slaget bestod dagen av.Sedan blev det fem timmars bilkörande till Silver Bay! Jag, Malin och Harpa samkörde (även om jag stod för körandet) och vi hade det sjukt trevligt måste jag erkänna. Ett 24-pack cola light, massa godis, bra skivor,
fint väder och underbar utsikt gjorde resan väldigt smärtfri. Nu är vi här och har precis ätit en god middag, varit på möte och skrivit in oss på olika kurser för morgondagen och söndagen. Fotografi, fotboll och andra mer eller mindre oansträngande saker fick det bli. Har dessutom hört ryktesvägen att detta stället har gratis glass, så något säger mig att vi lär trivas!

Fick denna fina ram av Malin och Harpa på min födelsedag. Dessa brudar får mig alltid att skratta när jag och mina humör svängningar är i farten. Tack! Och hoppas att alla där hemma har haft en underbar midsommar. Önskar att jag hade kunnat fira den med er, men något säger mig att ni styr upp Piteå rätt bra utan mig! Nu ska vi busa lite på hotellrummet innan läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar