måndag 29 november 2010

Det skulle ju va dans dans dans ..

Spendera lördagseftermiddagen med att göra i princip ingenting, men det var ju himla fint det också. Kollade lite på tv, satt framför youtube och tittade på hockey-bloopers med sjuåringen och tioåringen, spelade unblock me på iPoden, åt middag som Malin så snällt varit och lämnat till mig och fick till slut ett sms där det stod att Malin hade slutat.

Malins vän Anders från Sverige var här på besök och efter lite övertalning gick jag med på att ta mig ur fåtöljen för att 'ta några öl i Malins källare'. När 12 öl var uppdruckna så tänkte vi att 'we could give the tequila a shot' .. (var vänlig observera ordvitsen !!!). Sedan blev det drinkar och annat och mitt i allt hade vi fått för oss att vi skulle på krogen. Jag ringer en taxi och vi fick höra att den skulle komma på två minuter. Just då insåg vi att vi satt i pyjamasbyxor! Äh, gårdagens smink och converse blev det och himla himla himla roligt hade vi. Gratis shots av/med bartendern, liveband (eller, hur var det nu Malin? ;D), god öl och fint umgänge. Spontanfester är de bästa av fester!

Det togs i princip inga visningsbara bilder, men bara för att inlägg utan bilder är så himla tråkiga så här har ni en iaf ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar