onsdag 10 november 2010

Familjebesök.

För en vecka sedan skulle jag nu ha suttit på tredje våningen med min familj och kollat på roliga youtube-klipp och ätit popcorn just nu. Lustigt hur fort tiden går .. När de kom så hade iaf min mamma med sig ungefär världens första digitalkamera! Jag har ju lyckats slarva bort/sätta sönder mina så nu går jag runt med en silverfärgad tegelsten i handväskan .. Nåväl, den kan iaf ta kort så här har ni några bilder från när jag hade besök av Familjen Stare (- min bror) :












Vi hann med en hel del och samtidigt ingenting. Vi åkte upp i Rockerfeller Center, gick på massa olika restauranger, gick absolut Inte på basketmatch, spenderade massa tid i hockey-rinken med smågrabbarna, shoppade, tittade på youtube-klipp och åkte omkring och titta på sjukligt stora hus i Westport. Sista bilden är ett av husen, fast av det mindre slaget. Någon dag ska jag ta tag i mig själv och fota dessa husen .. Alltså det är helt galet och går nog inte ens att få med på bild. Man blir nästan mörkrädd av att folk kan ha så mycket pengar! Haha.

2 kommentarer:

  1. Harligt!! Ja, ojda.. jobbigt att kanna sa redan nu! och tyvarr kan jag inte saga att det kommer bli lattare med tiden... uscha! Ju langre man stannar destu (?!) svarare blir det ju att lamna allt! Minns att jag kande mig jatte kluven nar det var min tur att aka... var jette lessen over att aka harifran och lamna alla mina vanner, familj och livet har, men och andra sidan var man ju glad av att traffa sin egen familj och vannerna hemma i sverige igen! svart det dar... Jag kunde dock bara halla mig i sverige i ca 2,5man innan langtan tillbaka blev for stor...lol

    Du har ju som sagt nagra manader kvar har sa du har ju fortfarande tid pa dig att komma pa vad det ar du vill gora! Kommer ihag att nar jag borjade 1:an ville jag bli bombsaker pa att jag skulle bli larare nar jag blev storre... men jag ville enbart bli det for att det var sa roligt att rita och skriva pa tavlan...haha! Och sa blev det med det...haha!

    Jag ar blondinen i mitten av brunetterna...:)

    SvaraRadera
  2. Du är så söööt pajen!!
    å lillsyrran är ju so en minijenny ju :)

    SvaraRadera