måndag 29 november 2010

Måndagar, vilken onödig dag ..

Jag har egentligen inget att skriva. En småtråkig Måndag som nu är över. På ett dygn får jag äntligen krama om världens bästa Harpa igen! Hon har varit borta i fem dagar och jag saknar sönder mig. Om mindre om tre månader bor vi på olika kontinenter. Och sedan olika länder. Hur är det tänkt att jag ska kunna fungera? Jag vet faktiskt inte ..



Nästa Fredag firar jag och Malin ett år. Samma dag som julbordet öppnar på IKEA. Snacka om att ha tur! Haha. Nu ska jag dock bege mig i säng. 2½ arbetsdagar kvar innan det är 3½ dagar ledigt! Eller ja, jag har ju hunden, men hon får vara med på taco-middagar, vindrickande och film-mys!

PS: Harpa, it's time for you to get blonde again! Since Kajsa is blonde too we need to be the role models for how Americans see Scandinavian people. Challange accepted?

1 kommentar:

  1. Challenge accepted! I have already begun to plan how will finish this worthy mission. I have big plans. Big plans! I just have to finish the shampoo bottle that I already have ...

    SvaraRadera