lördag 27 november 2010

Utmattad.

Jag är numera inte bara fysiskt utmattad utan även psykiskt utmattad. 13 pojkar en hel kväll gör att 'mina' 3 grabbar känns som ett enkelt jobb i fortsättningen. Att dessutom ha 13 pojkar när man varit vaken sedan tre på morgonen förstärker ju det hela. Men födelsedagskalaset gick bra och jag hade faktiskt trevligt. Vi gick och såg Sound Tigers spela hockey (i ligan AHL, som är ligan under NHL) och de vann till slut på straffar! Och blev än en gång påmind om att jag har världens finaste värdfamilj.

Uh, insåg just att jag varit vaken i 22 timmar .. Nu ska jag och mina nya fluffiga pyjamasbyxor med isbjörnar på bege oss mot sängen. Nåväl, så fort vi ätit upp all choklad såklart. Åt även världens godaste tårta idag. Nyttiga livet går bra, som ni märker. Imorgon är det 3 timmars finfint jobb och sedan lunch med Malin och hennes vän från Sverige. Sedan antingen fest eller bio ....

Bilden är tagen på en Sound Tigers match jag var på förra året med min värdfamilj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar