onsdag 24 november 2010

Hundtricket ..

Bisarra livet alltså. Här far man ut på en springtur med hunden och kommer hem med en dejt. Eller ja, det var ju fortfarande hunden som kom med hem, och inte dejten, men ni förstår! Jag ska nog gå på någon slags 'lära sig att säga nej'-kurs ..

Vissa dagar är mer effektiva än andra. Idag har jag fått betalt för att jobba 9½ timme (blev nog bara jobb en sisådär 5-6 timmar dock), skrivit 9½ A4-sidor på en uppsats, handlat hårfärg, färgat håret, sett Glee, planerat tioåringens födelsedagskalas och sedan sprungit 7 km. Eller jag var ju tvungen att stanna när den där killen skulle hålla på att prata, men annars sprang jag mest hela tiden. Känner redan nu att jag aldrig kommer att kunna gå igen. Som tur är så är det thanksgiving imorgon, så det betyder träningsfritt och massa kalkon och paj-ätande!

Ska nog börja ta med mig hunden på fler springturer .. Kanske träffar på Johnny Depp nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar