onsdag 3 november 2010

Finbesök!

Jag är ungefär kassast i världen på att uppdatera just nu, men det har ju faktiskt sina förklaringar. I måndagskväll anlände nämligen min familj hit till Staterna! Vi har än så länge hunnit upp i Rockerfeller Center, gått i Central Park, käkat middag med Malin och hennes familj (som också är på besök), spenderat tid i Westport, shoppat en aning, hängt med barnen och näääästan gått på en basketmatch. Vi hade biljetter till Knicks-matchen i tisdags men den blev inställd då det läckt gift i Madison Square Garden. Det har aldrig hänt tidigare, men såklart just denna dagen! Ikväll gick vi ut på Hibachi med min värdfamilj :') Himla gott och trevligt och efter det jag gick, syster och mor på bio. Life As We Know It sågs och den var faktiskt himla bra för att vara en romantisk kärlekskomedi. Dibs på Josh Duhamel också va!

Jag, far och syster satt tidigare och kollade på youtube när vi kom över detta underbara klippet. ÅH! "Men alltså jag kollade inte på hennes hylla, jag kollade bara vad som stod på tröjan .."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar