tisdag 2 februari 2010

2/2 (för en gång skull behöver man inte tänka på ifall man skriver månaden eller dagen först .. )

Uh, världens längsta tisdag är nu över. Eller okej, inte världens längsta, men rätt lång var den. Nio timmars jobb, skola och gym. Äldsta killen var sjuk (det är seriöst minst en unge sjuk varannan dag just nu) så vi låg i soffan och kollade på Herbie Fulltankad. Slutade där någon gång vid 20.30 och skulle då iväg med Malin på gymmet. Dock så hade båda hennes värdföräldrar gått och sjukat ner sig så hon var tvungen att arbeta. Jag åkte på gymmet en stund och har precis avslutat tisdagen på ett av de bästa tänkbara sätten. Nyduschad i myskläder med en Ginger Alé framför senaste avsnittet av How I Met Your Mother. Åh åh åh, så himla bra den serien är. Nu ska jag lägga mig lycklig för att vakna upp trött som ett lik om sex timmar. Men det var det ju värt!

4 kommentarer:

  1. det behover man inte den forsta januari, tredje mars, fjarde april, femte maj (osv) heller ;D

    SvaraRadera
  2. Haha jaa! Den är bäst. Lily & Marshall <3

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jag önskar att jag kunde träffa någon som Ted... *sighs* :)

    SvaraRadera
  4. Mandy : Haha, true true!

    Mikaela : Indeed! Hann inte se avsnittet igår på TV så jag har något fint som väntar på mig efter att ha varit på universitetet :)

    Sarah : Haha, han och hans tweed-kavajer ;D Jag vill hellre träffa Patrick Jane från the Mentalist. Där finns det både charm, humor och bra gener!

    SvaraRadera