torsdag 11 februari 2010

Knock knock knock, Penny ..

34. Äta på cheesecake factory (bara för att Penny jobbar där i The Big Bang Theory).

Måndagen kom och det betydde Malins sista dag här i Westport. Efter lite jobb för min del på morgonen så väckte jag Malin för att vi sedan skulle ta oss i kragen och åka iväg till White Planes. Efter kanske världens godaste Pasta Carbonara och Chocolate Chip Cookie Dough Cheesecake så satt vi halvt illamående i bilen på vägen hem och njöt av vårsolen och bra musik. Ett snabbt stopp på Barnes and Nobles fick hinnas med innan jag lämnade av Malin på tågstationen och jag mitt i allt var ensam igen. Vi hade dock en helt legendarisk helg där fyra punkter på min USA-lista blev avprickade. Tack Malin för finaste helgen! (Och som sagt är jag ej organiserad så ett inlägg om lördagen kommer när tid finns). Puss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar