lördag 13 februari 2010

A Love Story. More or Less

Igår var det som sagt fredag och jag fick sluta tre timmar tidigare. Det gjorde att jag, Cecilia och Harpa hann med lite strosande på Barnes and Noble samt Marshalls. Sedan mötte vi upp Malin och en ny tysk tjej vid namn Dana. Och fredagar är ju traditionsenligt bio-kväll. Igår satte vi oss i biostolarna (med världens största popcorn, såklart) för att se på filmen Valentine's Day. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om filmen. Vissa karaktärer var intressanta men de fick alldeles för lite utrymme, och de som fick utrymme kändes väldigt ytliga. Men än dock satt jag där i min stol och smålog för mig själv, fnissade stundtals och hann till och med torka bort en tår ur ögonvrån. Helt okej för en fredagskväll två dagar innan alla hjärtans dag, men tacka vet jag Love Actually!

1 kommentar:

  1. Håller med dig, Love Actually är i en egen klass.. men de påminde ju lite om varann filmerna, typ en lillkille som är kär i en tjej å blahanlaha.. men men, då har man sett den iaf!

    Kram Elin Vii

    SvaraRadera