torsdag 4 februari 2010

Om värdfamiljer och glass.

Fina brudar och god glass kan verkligen göra en torsdagskväll till något underbart. När dom åker igen är man ju dock lika trött, om inte tröttare, än innan. Just ikväll känner jag mig bara så himla tacksam över att ha hittat så bra vänner och att jag har haft turen att hamna i en sådan underbar värdfamilj. Självklart är ungarna ibland så jobbiga att man vill gråta och vissa gånger är det inte helt kul att bo på jobbet, men när man tänker efter så är det ju faktiskt så jäkla bra alltihop. Nu börjar planerna för våren sakta byggas upp med weekends i Boston, semester i Dominikanska Republiken och obligatoriska Long Island-besök. Jag vill ha vår och värme nu så att man kan börja ha picknick utomhus och ligga på en filt och lyssna på musik.

Denna bilden är stulen av min värdmor från vår Fire Island tur i september. Dessa tre grabbar kan få mig så arg, så glad, så känslosam och så rofylld. Ja jisses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar