måndag 1 februari 2010

First day of February ..

Efter lite jobbigt jobb med en grinig mellankille på morgonkvisten åkte jag och Malin-girl till gymmet en stund. En stund på löp(läs gå)bandet och sedan klängde vi mest i maskinerna och pratade strunt. Åkte förbi CVS och framkallade några bilder som jag sedan satte i ramen som jag köpt åt mina värdföräldrar. Tänkte ge dom den i alla hjärtans dag-present, även om jag vet att dom kommer att bli hemskt sura för att jag köpt något, men det är sådant man får ta. Har precis sett ett avsnitt av Cougar Town och insåg precis nu att jag börjar jobba på några minuter. Ska i alla fall på killarnas hockey-träning ikväll så det ger mig en timme att vila och läsa lite herr Gardell. Nu ska jag och mina mjukisbyxor iväg och vänta på killarna utanför skolan med trettiofem anorexismala hemmafruar i Ralph Lauren-tröjor och högklackat. Yay!


2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder Jenny, dom kan inte bli annat än glada för en sån fin present!

    SvaraRadera
  2. Ahw, tack Sara. Hur går allt där hemma i Piteå? Håller nya mediatreorna måttet? ;)

    SvaraRadera