torsdag 25 februari 2010

Lets go Sweden ..

Klockan är halv två på natten och jag borde inte göra någonting annat än ligga i min säng och sova tungt. Men spelar Sverige kvartsfinal i OS så antar jag att det är värt att vara trött imorgon (jag är ju ändå alltid trött). Fast det är bara värt det om dom vinner, fast det kan man ju inte veta i förväg. Jag får ta mina chanser. Vinn nu för i helvete! (Vi hoppas på Sverige - USA i final för då blir min värdfamilj glada vem som än vinner, och så blir det en awsome hockey-kväll!). Nu : period nummer 3!

Update en timme senare : Jahapp, det var ju jävligt ovärt. Nu är man ju för uppspelt för att sova också. Ska nog lägga mig och läsa min nya bok och försöka att inte vara bitter. Det är sådana här stunder som jag låtsas att jag är Amerikan. Vi är ju i alla fall i semi-final ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar