söndag 28 februari 2010

27/2

Lördagen blev fin. Började med att Harpa och Cecilia kom över för att luncha. Vi mumsade i oss ugnspannkaka och småtjattrade lite. Åkte vidare med några andra tjejer för shopping innan jag åkte hem till hunden och resterande tjejer åkte till Starbucks. Mötte upp dem på fiket en timme senare och efter det åkte vi hem till mig igen för att beställa världens godaste Chicken Souvlaki Platter till middag. Det är perfekt att bara kunna ringa och sisådära en halvtimme senare så plingar det på dörren och maten dyker upp. Vi åt framför tv'n och efter det tog Cecilia en powernap i soffan och jag och Harpa möttes i en spännande foosball-match (som jag gick vinnande ifrån. kan inte förklara känslan att äntligen få spela mot någon som inte gråter så fort man gör mål, haha). Vi åkte iväg för att plocka upp Malin och möta upp Benedice för att - vid det här laget tror jag att ni vet vad jag kommer att skriva - gå på bio! An Education sågs och den var himla underbart fin. Nu är klockan snart två och jag har en känsla av att hunden kommer att väcka mig om sisådära 4 timmar då hon vanligtvis äter frukost.

På bild nr 3 kan ni se min nya plånbok (eller börs, som det heter på riktigt), på bild nr 4 är min nya väska och på bild nr 5 är världens sötaste lilla kuvert som man fick i den nya väskan. Köpte även en ny tröja idag men den har jag ingen bild på. Måste måste måsteta sluasluta pengar om jag ska kunna ta mig iväg till Dominikanska Republiken. "Jag börjar på måndag .. "




1 kommentar: