onsdag 10 februari 2010

Super Bowl.

31. Se på Super Bowl med ett gäng vänner och dricka öl.
35. Smaka Root Beer.


Check! Check!

Jag är ingen organiserad person så jag tänker göra så att jag lägger upp filmen från söndagen innan jag tar tag och berättar om lördagen och måndagen. Söndagen började tungt. Fem timmars sömn och en bakfylla som inte var att leka med. Men är det söndagmorgon så är det söndagmorgon - dvs dags för Zumba. Jag och Malin blev upphämtade av Malin och Cissi och spendera en hemskt loj timme på gymmet. Sedan åkte vi traditionsenligt vidare till Panera Bread för caesarsallad. Mötte upp Nina och Harpa och sedan blev det Milford Mall och pengaspenderande innan vi hamnade hos Ninas värdfamilj för
att se Super Bowl och dricka öl och äta snacks. Himla himla himla fin dag med finaste brudarna.

Dessutom kan ju Ninas värdföräldrar vara de gulligaste någonsin. På söndag är Nina i Florida men dom har ändå bjudit över oss andra på spansk afton med tapas och sangria. Kommer att bli finfint. Här har ni i alla fall en film från söndagen som börjar efter lunch någongång :

4 kommentarer:

  1. Tänkte just fråga om du hade smakat Root Beer! Tyckte du att det var gott? :)

    SvaraRadera
  2. Det smakar precis som Jenka! Inget jag skulle dricka istället för cola light, men det var då godare än Dr Pepper :D

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte att det var jättegott typ en klunk. Sen höll jag på att spy! Det gick verkligen inte att få i sig ett helt glas :P

    SvaraRadera
  4. Jag tog bara en klunk så jag kan inte säga något. Men vi kan ju fastställa en sak : inget slår cola light! (även om jag sitter här som en förrädare med en Polar Orange Dry Diet-dryck. god som sjutton)

    SvaraRadera