torsdag 4 februari 2010

Trötthetstorsdag.

Idag känner jag mig helt slutkörd. Denna veckan har jag konstant sovit fem timmar per natt och jobbat ca nio timmar om dagen + skola och en hel del gym. Imorgon har jag en elvatimmars arbetsdag som börjar vid 6.30 och avslutas kl 00.00 men en längre rast i mitten. Huvudet värker och ögonen svider men det gör faktiskt ingenting. För imorgon kommer världens bästa Malin Hammar hit från Baltimore och ska spendera tre nätter i gästrummet med mig. Sex månader sedan vi sågs sist! Åh, så himla fint det kommer att bli. Och torsdagskvällen ska man inte heller underskatta. Grey's Anatomy, Private Practice, glass och ett gäng svenska brudar. Whoppa!

Idag hade jag 'avskedslunch' (kan man kalla det så när man vet att man kommer att träffa personen i fråga igen innan den åker?) med Christina. Min värdmor var snäll och räddade mig från att behöva laga mat genom att beställa kinamat åt oss. Gott som aldrig förr och vi åt tills vi såg gravida ut, ungefär. Nu ska jag gå ner och hoppas att mina kära brudar köpte med sig cola light och glass för att fullborda denna torsdagskväll. Kanske hinner med en uppdatering efter Grey's ifall jag inte svimmat (läs dött) av trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar