måndag 15 februari 2010

Sjukdom.

39 graders feber och en dag i sängen. Min värdmamma har bett Nannyn komma imorgon med så att jag ska få chansen att bli frisk (och så vill hon inte ha mig nära barnen så att jag sjukar ner dom också, haha). Jag hatar att vara sjuk här. Visst, allt med att man inte får sova i sin egen säng till att man saknar sin familj och att bli omhändertagen extra mycket när man är sjuk är väl såklart lite sant. Men jag hatar att vara sjuk här. När man vet att man ställer till problem för värdfamiljen och då man har 'chefen' i rummet bredvid. Det är ju inte så att man vill ta en snabbis till blockbuster för att hyra film och köpa glass när dom låter en vara ledig för att man är så himla sjuk. Jag är 90% säker på att jag kommer att vakna upp frisk som en nötkärna imorgon och sitta uttråkad på mitt rum i 15 timmar. Dessutom skulle jag ju ta tag i gymmet idag efter en fruktansvärt dålig gymvecka men tydligen så blir det ju inte heller av. Idag är jag lite bitter som ni kan se. Fast jag har ju Lindt-chokladkulor och nya avsnitt av How I Met Your Mother och The Big Bang Theory, så överleva ska jag nog göra. Hoppas att ni haft en bättre dag än mig. Kram!

Update : Nya avsnitt av How I Met Your Mother och The Big Bang Theory kommer att komma först i Mars. Det är officiellt : worst day ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar